السبت، يناير 31، 2009

هاني شاكر بقولك إيه

بقولك إيه منتاش غريب
بلاش يا روحي تروح تغيب
ما عندكش فكرة في البعد عنك انا ببقى إيه
صعب البعد علي
سهر الشوق في عيني
ما استحملش يا عمري بعدك عني شوي
ببقى الليالي من غير سهر
ببقى الصحارى من غير قمر
ببقى اللي قضى عمره هدر
ببقى الشموع من غير لهيب
منتاش غريب
وفوق كل ده واكثر مكان وانت بعيد
مابقاش انا ما عندكش فكرة

ساعات ساعات
ابعد دقائق وبلاش ساعات
ساعاتي ذابت من الشوق ساعات
صعب البعد علي
سهر الشوق في عيني
ما استحملش يا عمري بعدك عني شوي
وبزوق الشوق ببعادك
وبسلي قلبي في بعادك
لكن بذوب يا حبيبي واغير
لو طال غيابك يا حبيبي كثير
سهر الشوق في عيني
ما استحملش يا عمري بعدك عني شوي
ببقى الليالي من غير سهر
ببقى الصحارى من غير قمر
ببقى اللي قضى عمره هدر
ببقى الشموع من غير لهيب
منتاش غريب
وفوق كل ده واكثر مكان وانت بعيد
مابقاش انا ما عندكش فكرة

لو وقتك مشغول يا حبيبي لو وقتك مشغول
ابقى اطلبني وقول يا حبيب ابقى اطلبني واقول
ما تسيبنيش يا حبيبي ويا الشوق على طول

سمعني صوتك كفاية احس انك وياي
ناخد وندي في الكلام
أهي حاجة منك والسلام
انا اقل كلمة بترضيني
واقل البعد يخليني
صعب البعد علي
سهر الشوق في عيني
ما استحملش يا عمري بعدك عني شوي
ببقى الصحارى من غير قمر
ببقى اللي قضى عمره هدر
ببقى الشموع من غير لهيب
منتاش غريب
وفوق كل ده واكثر مكان وانت بعيد
مابقاش انا ما عندكش فكرة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق