الجمعة، يناير 30، 2009

هاني شاكر لو بتحب

لو بتحب حقيقي صحيح كنت وقفت بوش الريح
كنت ما سبتش قلبي جريح وسط النار
لو كان قلبك لسه بريء تحكك ظلمي ازاي في بريق
وتسيب قلبي لوحده غريق في التيار

لو بتحب حقيقي بقلبك كنت عرفت تخاف على حبك
كنت ما تترددش ثواني انك تسكن بين احضاني
مش بدقيقة تروح تنساني بدون اعذار
لو حبتني ما كنتش تقدر تخدع قلبي بحبك اكثر
اكثر ما اتحملت غيابك واستنيت بدموع على بابك
يبقى نصيبي اعيش بعذابك
ليل ونهار ... ليل ونهار

لو بتحب حقيقي صحيح كنت وقفت بوش الريح
كنت ما سبتش قلبي جريح وسط النار
لو كان قلبك لسه بريء تحكك ظلمي ازاي في بريق
وتسيب قلبي لوحده غريق في التيار

اتحملت معاك فوق طاقتي
كان اخلاصي هو خطيئتي
كان احساسي انك مش ليه
صدمة حقيقة كبيرة علي
كان احساسي بغدرك بي كله مرار
لو حبتني كنت اضحي
كنت ما تتسببش في جرحي
كنت ما تقتلنيش في عواطفي
كنت رحمتني لحظة ضعفي
كنت وقفت معاي بصفي ونا بنهار
ونا بنهار ... ونا بنهار

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق