الأحد، فبراير 01، 2009

هاني شاكر يا حبيبى كنت فين

كنت فين يا حبيبى
إحكى لى قوللى
إحكى لى قوللى وحياه عنيك
الحنين و الشوق تملى عايش
مشغول عليك
يا حبيبى يا حبيبى
إحكيلى قولى كنت فين
وحياة عنيك

إيه رجعك بعد الغياب
الشوق صحيح و لا العذاب
نظرة عنيك
لمسة إيديك
بتقول عليك ناسى العتاب

فيها إيه الدنيا ديه بعد حبك فيها إيه
يلا نفرح يا حبيبى
يلا نملا الدنيا حب
وحياة عنيك
ياحبيبى كنت فين
كنت فين يا حبيبى
إحكيلى قوللى وحياة عنيك
الحنين و الشوق تمللى عايش
مشغول عليك
يا حبيبى إحكيلى قولى كنت فين
وحياة عنيك

و دوبنا وياما دوبنا
و الجرح دوب قلوبنا
و صبرنا ع الليالى
و داب الشوق ما دوبنا
فيها إيه الدنيا ديه بعد حبك فيها إيه
يلا نفرح يا حبيبى
يلا نملا الدنيا حب
وحياة عنيك
يا حبيبى كنت فين
كنت فين يا حبيبى
إحكيلى قوللى كنت فين
إحكيلى قوللى وحياة عنيك
الحنين و الشوق تملى عايش
مشغول عليك
يا حبيبى يا حبيبى
إحكيلى قولى كنت فين
وحياة عنيك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق